In-house telemarketing versus telemarketingbureau

In-house telemarketing versus telemarketingbureau

Veel bedrijven doen telemarketing intern. En eerlijk gezegd, is er geen goed of fout als het gaat om te beslissen of u zelf een telemarketingcampagne wilt opzetten of een extern bureau wilt inschakelen. Beide hebben hun voor- en nadelen. U denkt misschien dat dit afhangt van de grootte van uw organisatie. Dat kan tot op zekere hoogte waar zijn. Er zijn echter veel grote bedrijven die aspecten van hun leadgeneratie of datavalidatie projectmatig uitbesteden. Evenzo geven veel kleine bedrijven de voorkeur aan interne telemarketeersystemen binnen hun bedrijf. Als u overweegt een telemarketingbureau als hulpmiddel in te schakelen, zijn er bepaalde dingen waar u rekening mee moet houden. Het spreekt voor zich dat u, indien mogelijk, op advies moet ingaan en kwaliteitsreferenties en resultaten moet zoeken en misschien zelfs een paar van hun klanten moet aanspreken. U moet ook op zoek naar het juiste telemarketingbureau. Als u bijvoorbeeld zeer kwalitatieve diensten of consultancy verkoopt, kunt u misschien beter opteren voor een meer hoogwaardig telemarketingbureau zoals Saleshelden, in plaats van een callcenter.

Voordelen van een telemarketingbureau

Er zijn heel wat voordelen verbonden aan een samenwerking met een telemarketingbureau. Hier zijn er alvast drie:

  • Een boost – Soms is alles wat je nodig hebt een boost. Dit kan te wijten zijn aan stille tijd voor binnenkomende leads. Mogelijk hebt u een nieuwe verkoper. Er kan sprake zijn van ziekte of andere afwezigheid bij uw huidige team voor leadgeneratie. Je hebt misschien net een belangrijke klant verloren of moet gewoon groeien op basis van budgetten of nieuwe doelen. Wat de behoefte ook is, een uitbesteed bureau kan de aanjager zijn die u snel en efficiënt nodig hebt.
  • Optimaliseer de investering van evenementen – Evenementen zijn duur. En je bent er voornamelijk om één reden, d.w.z. om verkoopleads te genereren. Maar een van de grootste zonden in de lead generation faalt in het snel verzamelen, verwerken en opvolgen van leads verzameld uit een show. Dat is waar agentschapmiddelen binnen kunnen komen. Geef de leads snel door aan uw bureau en zij zullen elke lead snel oproepen en deze volgen om de onmiddellijke kansen, middellange rente, toekomstige rente en geen rente te categoriseren.
  • Ervaren bellers – Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een telemarketingbureau heeft personeel in dienst dat telemarketing als een beroep doet. Ze zijn getraind in de vaardigheden om deuren te openen en hoe ze kansen kunnen creëren voor elke afzonderlijke campagne. Ze zijn erin geslaagd om resultaten te leveren. Activiteit en uitvoer worden op een constante basis gecontroleerd om ervoor te zorgen dat er consistente resultaten zijn.

Waarom externe marketeers in dienst nemen?

We hebben allemaal onze vaardigheden en specialiteiten. Misschien heeft u heel veel salesmedewerkers. Uw buitenteam is misschien wel de beste in de branche. En uw inkomende oproepafhandeling kan uitstekend zijn. Maar beschikt u ook over de vaardigheden om een ​​effectieve telemarketingcampagne te ontwikkelen en te beheren om ervoor te zorgen dat deze de resultaten oplevert die u nodig hebt? Het is een andere vaardigheid. Van zorgvuldige telemarketing tot weten welke snaren moeten worden getrokken om de beste resultaten te behalen, dit is wat een telemarketingbureau elke dag opnieuw doet. Naast de vaardigheden is tijd een kostbare hulpbron. Met behulp van een agentschap kan het senior management van uw bedrijf zich concentreren op andere taken. En als u eerder een telemarketingbureau heeft gebruikt en geen goede resultaten hebt behaald, heeft u misschien niet de juiste gebruikt. Saleshelden levert naast geweldige resultaten ook transparante en op maat gemaakte rapportage, opgenomen oproepen en high-touch communicatie op een regelmatige basis. Dus, als u een uitbestede telemarketingcampagne wilt uitproberen, contacteer hen dan via de pagina www.saleshelden.nl.